Känner att jag behöver skriva av mig..

Bloggen har nu legat nere i ungefär några tusen år hehe x) Men.. Jag är tillbaka!
  Har ingen aning om varfrö jag fått tillbaka lusten att blogga men får väl ta det som något positivt.
Ni kanske undrar vad som har hänt nu under tiden bloggen har varit nere, och jag kan försöka sammanfatta den tiden litegrann.
  Först och främst så har jag börjat gymnasiet och går mitt första i år på KMT- inriktning musik. Och fått fantastiska vänner.
 Har även fyllt 16, sett Darin live på Sommarkrysset,  sett Darin live i Uppsala och sett Darin live i Globen haha!
Börjat tagit mitt novellskrivande mer på allvar och har börjat lagt upp en novell på nätet så många fler kan ta del av dem :) Läs: HÄÄR

Snart är påsklovet slut och det är dags att komma tillbaka till skolan. Och dum som jag var så trodde jag att det här lovet skulle få mig att klättra uppåt och bli sådär positiv och glad igen. Men nejnej det har snararde fått mig att falla ännu mer. Frustrerande.
 
Jag behöver verkligen något att se framemot nu. Stort eller litet, vadsomhelst som kan få mig att kämpa mig framåt! Hoppas Darin släpper den där skivan snart haha! ;)

Saknar för övrigt min käre Bull! Vi borde pallra oss till stan snart gums! :)

Goodbajs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0