Allmänt babbel ;)

Nu kan man verkligen säga att våren är här! Så jävla underbart! Vågar nästan säga att det är min favoritårstid :)
De sista skoldagarna den här veckan har det inte hänt så mycket men i vilket fall så klippte jag mig onsdags, och är riktigt nöjd. Är kortare, pageaktigt med kortare hår i nacken och längre framme vid kinderna :) Behövde en förändring och det fick jag verkligen :)
  Igår satt även jag och hälften av de andra (resten var instängda i bildsalen och målade klart kulissen) om hur vi skulle vija ha det se ut i våra nya lokaler som vi ska flytta till efter sommarlovet :) Vilket rum som varje KMT-intiktning ska ha, färger på väggar, möbler osv. Massa ideér fick vi, estetare som vi trots allt är haha! Det blev verkligen perfect timing, för när vi skulle gå och kolla in ur allt egentligen är uppbyggt och ser ut så stöter vi på vår GRYMT coola vaktmästare haha ;) Så vi började att fråga honom och han ba, Ja, ni får nog bestämma det mesta och så får utbildade målare etc. fixa allt. Och ni får bestämma möbler och sånt.
Så jävla nice!

Denna lördag har väl varit helt okey hittills, fick nåt ryck och bara började fota massa, orkar inte lägga upp nåt nu, men kan göra det nån dag framöver :) I morgon blir det antaglien Valbo med mamma, är fet-taggad hoho :D


See yaa folks! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0