12 april.

Har varit en äckligt bra dag i skolan idag.  Allt har gått precis som jag hoppats på! Plus att vädret har varit underbaaart! SOOOL! Me like såna dagar :)
 Var skitkul att få träffa flickorna igen, även fast det "bara" var lov i en vecka så kändes det som en evighet haha Så det blev världens kramkalas imorse ;)
 Även rätt sköna lektioner överlag, så har inget att klaga på. Fick tillbaka mitt matteprov idag också som vi gjorde innan lovet. Och enligt mig gick det åt helvete, men mjaaou det visade sig att jag hade fått G :) Wihooo, väldigt bra för att vara mig gällande matte haha!
 Sen sista lektionen hade vi ett kort möte om vår kommande produktion som vi ska spela upp för alla lågstadie-pluttisar i kommunen.
Kommer bli g-r-e-a-t ;) (fast vet inte riktigt om jag gillar idén med att vi som ska spela i bandet ska ha typ ap-dräkter på oss xD)
 Ikväll blir det att kika på Kommisarie Winter, nice! :)


Goodbaajs alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0