GRATTIS DARIN!!! :D

IHHHHHHHHHIHHHHHHHHHHHH! :D

"Tja! Hoppas ni alla mår bra.
Nu är sommaren nästan här och det betyder att jag snart fyller år.
Tiden går fort, så är det när man har kul.

Var ett tag sen, på sistone har jag varit runt o partat lite i Stockholm, klippte mig för nån dag sen, har tagit körkortet igen och även planerat inför sommarspelningarna i Sverige!
Datumen kommer ut här på sidan snart, promise : )

Ser fram emot det!

Här är en låt jag skrev till Idol-vinnaren i Syfafrika,
http://www.youtube.com/watch?v=RnROEl0EMGs

Vi hörs och ses snart. /Darin"






GRATTIS TILL KÖRKORTET DARIN!! :D

Hihi, nu kan vi snacka om humörsvängningar ;)
Men jag är så fruktansvärt glad för hans skull!

Och låten! Ja, vad ska man säga... Underbar! Är det enda ordet som behövs för att förklara!
Darin är en riktigt duktig låtskrivare! :D

Han är bäst på precis allt!!! ;D

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0