Sammanfattning 28/6- 8/7 =)

Tjoho bloggen! Vet att jag har varit exteemt seg här på bloggen, menmen ska försöka rätta till det nu, haha! ;)

Den 28/6 kom världens bästa Nattis hem hit. Senare den kvällen drog vi ned till Parken för att kolla på Agnes när hon uppträdde där i samband med Östhammars musikvecka! Det sjuka var att det var bara 5 låtar. Man kan ju verkligen inte kalla det en konsert om det bara är 5 låtar. Och inte nog med det, när hon gått av scenen och folk börjar applådera för att man vill ha mer, kommer en av hennes bandmedlemmar och ba: "Hon har inte mer att ge" Tss.. Såå dålig stil! Med andra ord, 200 spänn för ingenting! En besvikelse! 
 Aja, inte mer om det nu ;) Har ju 1000 saker till att berätta om, haha!
Resten av den kvällen innehöll mest en massa prat och skratt om saker som jag verkligen inte ska ta upp här!  Haha! =P
 
På måndagen blev i väckta sjukt tidigt av mina älskade föräldrar (de kanske inte var så älskade just då men) för att vi skulle åka och bada. Wohoo! Första badet på hela sommaren, underbart! Brände ju självklart upp mig då, så vackert att gå runt och se ut som en vandrade ketchupflaska! xD

På tisdagen åkte vi in till Gränby och shoppade lite granna :) En väska, örhängen och lite annat. Tack världens bästa Wenche för allt!
Åkte sedan till min käre bror och hälsade på!  Åt pizza, Kebab då självklart ;) Nattis hade väldigt svårt att förstå vad det var som gjorde det hela så starkt, hon listade inte ut det förrän hon kanske hade typ en bit kvar eller nåt. Vill ni veta var svaret var? Jo, det var Pepperoni på den haha! Typiiskt henne! Hahaha! ;) Åt också den här nya Sandwich glassen med krossad choklad. God! Men jag föredrar originalet faktiskt.

Onsdagen var  en såndär slappdag, vi gjorde absolut ingenting såå skönt!
På torsdagen åkte vi hem till Nattis :) Myys :D

På fredagen sprang vi runt som yra höns och bara: "DARIN! Vi ska se Darin imorgon! Ihhihi!" (Förlåt till alla i vår omgivning som blev utsatta för det, haha ;)).
Jag var nervös som en liten ko, allvarligt haha!
Blev inte mycket sömn den natten, somnade halv 3 vaknade runt 5, haha!

Men iallafall, vi gick upp och fixade oss, fick absolut inte i mig nån frukost, orkade inte ens försöka för att jag mådde så illa x). Sen blev den smink och så :) Tack snälla Viktoria för hjälpen! :)

-

Förlååååt för min sega uppdatering, men både internet och min dator har fått nåt spel -.-
Pusshej!♥


Kommentarer
Postat av: Nattis

Weehoo du bloggar! :'D Och jag framstår som värsta pucko typ HAHAHAHA XD sitter här och garvar XD wihi det bästa till sist, jao :D

2009-07-10 @ 17:31:15
URL: http://natzou.blogg.se/
Postat av: Julia.

Svar: Hahaahaha! x) Oh YES! Det.. Bästa är kvar ;) :D

2009-07-10 @ 21:41:23
URL: http://filizy.blogg.se/
Postat av: angelica - en helt annorlunda ung mamma blogg

hej! hittade in på vin blogg av en slump och måste säga att den är riktigt fin. kanske tycker du detsamma om min blogg? och kanske vill du följas åt via bloglovin? =)

2009-07-21 @ 17:29:08
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0