Your D' ;)

(Hehe, Nattis fattar rubriken ;) )
Hej alla, föörllååååt så mycket för dålig uppdatering!
Menmen, nog om det ;)
Hoppas att det är bra med alla, med mig är det bra förutom att jag är förkyld, men jag dör ju inte ;)
See u at the club har varit ute digitalt och i radio i lite över en vecka, och den ligger redan högst upp på mest nerladdade låtar på Telia.se/noje :D Wiee på det!
Som ett avslut på det här inlägget stoppar jag in en Veckans med :) :


Veckans:
Citat:
"Haha, Hejsan jag heter Darin och jag kommer från planeten GRR!" xD
Mat:  Inget hitills :P
Låt:  Flashback - Darin :)
Händelse:  Att jag slipper tandställning!!
Skönaste:  Nattis och "Darins" smsande (HAAHAHA XD)
Sämsta:  Förkylningen :(


Btw. I söndag var det 3 månader sen i Vällingby, SAKNAR!! <3





Vi hörs KRAMAR// J. <3

Kommentarer
Postat av: Nattis

HAHAHAHA fan vad vi är onormala XDD

2009-01-28 @ 18:55:19
URL: http://natzou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0