Lööördag!

Hey, är det bra med alla där ute?
Med mig är det bara bra, lite trött bara, men det är inte så konstigt eller hur Nattis? xD

Tänkte införa en ny grej här på bloggen

Veckans:
Citat:
"Akta barnet!" xD
Mat:  Vaniljpanacotta med rårörda hallon MUMSI!
Låt: Karma - Darin <3
Händelse: Nyårsfirandet med Nattis.
Skönaste: Nattis och mina nattliga konverstioner, "Du kan ju fråga om han har någon ledig kusin..." xD


Btw, som ni kanske märker så här jag bytt bloggdesign :)
Hissa eller Dissa?

Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha nä du inte konstigt! Men shit citatet jag dör XDD du höll på att ramla på mig ju! oh my shit vad ska folk tro om de läser det här.. eeh! det är inte som ni tror! XDD Men våra nattliga konversationer äger! Jag kan höra med han om dom i kalifornien typ HAHAHA XD flyg dit med dina skor vettja! HAHAHA!



Jag hissar din bloggdesign upp till himlen, för vi är BÄST på det! :D (c1) HAHA vi borde skriva nånstans: Designed by natzou.blogg.se HAHA närå de var mest du tror jag.. aja nu ska jag svara på ditt sjuka mess som jag int eläst än xD PPD <3

2009-01-03 @ 23:47:39
URL: http://natzou.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar: Åh, tack så himla mycket, kul att du gillar det! :)

2009-01-06 @ 16:35:03
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0