GRAMMIS I KVÄLL!! :D

Ikväll är det Grammisgalan :)
Jag ska iaf sitta fastklistrad vid Tvn.
Vi får hoppas att allt slit från oss Darin-fans och självklart från alla andra supporters lönar sig.
För Darin är nominerad i kategorin för Bästa video: Darin featuring Kat DeLuna - Breathing your love. Förövrigt är det  Marcus Lundin som har regiserat den.
Så nu får ni hålla alla tummar och tår på att Darin vinner!
Det kommer iaf jag göra ;)


Jag slänger in "Veckans" idag redan, men kommer säkert att uppdatera den senare under veckan:

Veckans:
Citat:
"NU JÄVLAR SKA DU DÖ DIN LILLA BANANFLUGA!" xD
Mat:  Mammas mumsiga pastasallad :)
Låt: Strobelight - Darin :D
Händelse: Kusin Tims 13 årsdag ( GRATTIS TILL DIG!! :D)
Skönaste: (Fortfarande) Nattis och mina nattliga konversationer : " Den såg väldigt god ut!" Haha xD!
Sämsta: (Ny) Skolan börjar i morgon :(

Puss på er!  // J. <3

Kommentarer
Postat av: Nattis

HAHAHAHA men jag skrev faktiskt:



"Den såg ju så god ut!"



om du ska citera ska du citera rätt! HAHA förlåt XD

2009-01-07 @ 17:50:59
URL: http://natzou.blogg.se/
Postat av: Moviestar

Tänk att mamma kan laga god mat också. Nästa veckas godaste blir bruna bönor

2009-01-10 @ 11:01:19
Postat av: Panda.

Moviestar: Hehe, bruna bönor ja visst kära du. Mén när det är bara pappa som äter så tvivlar jag starkt på det ;) Puss på dig!

2009-01-10 @ 12:08:39
URL: http://filizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0