You are my paradise...

Hej alla!
Den här veckan har varit heelt underbart kul! I söndags åkte jag till Nattis och det första vi gjorde var att gå och se på Twilight med Feffe. Asså den var faktist helt okej men jag fattar inte varför typ alla tjejer kärat ned sig i Edward Cullen aka. Robert Pattinson! Han är ju förfan inte äns snygg!
Aja, nog om det. Förutom bio så har vi; sovit, spelat Guitar Hero, bakat till Olivers kalas (fast ungjävlarna åt bara glass xD)
OCH! Inte nog med det! Jag fick svar av Darin!!!! IH ASSÅ SHIT! Jag typ hyperventilerade som en galning (förlåt Nattis (; )

Avslutar detta inlägg med veckans:

Veckans:
Citat:
 "Hej, jag heter Catta och jag säljer Aloe Vera, det är bta för både kropp och själ!" "Tro inte att det är Anders och mina!!!"  "Det fungerar!" "Good boy going bad, in bed!" (HAAHAHAHAAHA XD)
 Mat: Hemmagjorda pizzan :)
Låt:  Desire - Darin
Händelse: Svaret och lovet hos Nattis! :)
Skönaste: Linas, Nattis och min msn konversation, haha <3
Sämsta: Bråket om "Julklappstråden"...

Måste bara visa:

: Hej Darin! :)
De nya bilderna var jättefina!
Vad tyckte du om Sydafrika, var det fint där? :)
Hoppas vi ses snart!
Många kramar Julia <3



Svaret:  Hejsan, tack, kul att du gillar dem ; )!
Ja det var det verkligen, trevliga människor också...
/D

Ih! TACK DARIN! <3

Pussar på er! Vi hörs snart! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAH meh det låter ju såå, visst gör det? (a)

Våra msnkonversationer rock big times =) puss

2009-02-21 @ 22:53:03
Postat av: Nattis

HAHAHA, men bästa lovet ever! :D



"Now those days are gone".. Synd det! :( Men men vi ska ses snart igen, ikke sant? :)



I agree with Lina. Det låter seriöst så. XD "Han Darin är lite snuskig tycker jag" HAHAH Lilla mamma, vad ska hon tro om han ? XD



Aja, nu ska jag inte skriva en hel novell här, så puss på dig älsko ska svara på ditt mess nu :D <3

2009-02-22 @ 00:04:45
URL: http://natzou.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan!



Jag har hittat några bra Gratis sidor och tänkte berätta om dessa för er som vill ha lite extra utökning utan något större besvär.



GratisMode:

En sida som du enkelt samlar poäng. Flest poäng får du naturligtvis genom att värva nya medlemmar. Annars kan man klicka in på lite sidor och på så sätt får massor med poäng.

Det tar alltså inte så lång tid innan du kan klicka hem ditt första presentkort!



http://www.gratismode.se/?c=45232



Freefood.se:

En annan sida som också är väldigt enkelt att klicka hem checkar. Där får du alltså istället för presentkort på kläder eller dyligt hem checkar på mat!

Vem vill inte ha maten betald? Det är ju alldeles underbart!



signup&memberIDX=59988" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=59988

2009-02-22 @ 00:39:37
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: josse

åh, va kul med svar! grattis =)

2009-02-24 @ 19:57:11
URL: http://nazanem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0