What about if that was you?

Hej på er alla igen! Nu får vi hoppas att det här inte försvinner som det andra gjorde.
Hoppas att allt är bra med er alla. Själv är man lite förkyld, har haft lite feber och så också men.. Överlever gör jag allt! ;) 

Förra veckan var det påsklov och jag hittade på en massa skoj bl a så var jag till staden med Julia :) Mycket trevligt!
  Det hela slutade med en ursnygg t-shirt från H&M men också ett vårigt linne från Gina. Tack för den dagen Julia!
Och inte nog med det, Nattis har också varit här :) Och det räcker med att beskriva de dagarna med en mening: Ett gott skratt förlänger livet! Hihi ;)

Sist men inte minst firade jag en trevlig påskafton tillsammans men mina kära kusiner! Trevligttrevligt :)

Mjaousi, nu ska jag draae, men vi ses och hörs!

Pussen! / Your own J. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0