Smått förvirrad...

Hej på er alla människor därute =)

Vad ska ni hitta på en kväll som denna? ;)
Själv ska man nog mysa tillsammans med famijen vid Tv:n :)

Just nu känner jag mig oerhört förvirrad, jag vet inte riktigt vad jag ska tro om någonting av det som sägs.. Men jag hoppas med hela mitt hjärta att inget av det är sant!!



Hörrni, jag hoppas att ni inte missat att Darin har samarbetat med Friends och skapat en video till "What if" som finns med på Darins senaste album Flashback.
Den handlar om mobbningens allvar och ställer frågan: "Hur skulle det kännas om du själv eller någon av dina nära blev utsatta?"

Lyssna och tänk på budskapet!

Enjoy!



Videon får även  avsluta det här inlägget =)

Ha det bra så hörs vi!

Pussar på er! // Your only J.<3

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Darin

Hej Julia!



Vad mer specifikt menar du med singneringar? :/ Kul att någon kommer med något förslag åtminsone :P



Mvh Darinbloggen

2009-04-18 @ 22:35:47
URL: http://darinzanyarblogg.blogg.se/
Postat av: Stéphanie

Darin är Bäst!!! : )

This video with Friends is just awesome !!!! I like it a lot ! <333

2009-04-22 @ 13:50:39
URL: http://franskastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0